PhD, M.Ed., Hons., B.A., HOD
Shava G & Heystek J. 2021. Bestuur van onderrig en leer deur onderrig- en transformasie-leierskap in Suid-Afrikaanse skole te integreer. Internasionale Joernaal van Opvoedkundige Bestuur, DOI (10.1108/IJEM-11-2020-0533) aanvaar op 27 April 2021 vir publikasie.
Heystek J & Emekako R 2020. Leierskap en motivering vir verbeterde akademiese prestasies in skole in lae sosio-ekonomiese kontekste. Internasionale Joernaal van Opvoedkundige Bestuur, Vol. 34 No. 9, 1403-1415, DOI 10.1108/IJEM-10-2019-0378.
Daniels E, Hondechem A & Heystek J 2020. Die ontwikkeling van skoolleiers: Antwoorde van skoolleiers te groep reflektiewe leer. Professionele ontwikkeling in die onderwys aanvaar vir publikasie op 29 April 2020 https://doi.org/10.1080/19415257.2020.1766543
Daniels E, Hondechem A & Heystek J 2020. Leer skoolleiers van 'n groepreflektiewe leerprogram? Reflektiewe praktyk In die finale proses.
Daniels E, Hondechem A & Heystek J 2020. Skoolleiers en onderwysers se leierskap persepsies: Verskille en ooreenkomste. Joernaal van Opvoedkundige Administrasie. Chen.Schechter@biu.ac.il, jayson.richardson@uky.edu. Sien inligting van artikel in Daniel se lêer.
Chingara R & Heystek J 2019. Leierskap as agentskap in die konteks van struktuur. Internasionale Joernaal van Opvoedkundige Bestuur 33(7):1596-1609.