Die NWU se onderrig-struktuur bied ‘n fokus op drie pilare, naamlik onderrig, leer en assessering; gemeenskapsverbintenis; en navorsing. Ons missie vir elkeen van hierdie pilare is:
Onderrig, leer en assessering
|
Gemeenskapsverbintenis
|
Navorsing
|
- Samewerking en belyning van ons programme oor die NWU-kampusse;
- sistemiese assessering om inhoud gapings te vernou;
- belyning van ons kontak- en afstand programme;
- die skep van onderrig hulpbronne en die handhawing van ‘n samewerkende leergemeenskap;
- geïntegreerde onderrigleer
- studente skep hul eie onderrig hulpbronne met ondersteuning;
- skep geleenthede vir kritiese refleksie in die klaskamer en saam VKOO-kollegas;
- betrek NRO’s by onderrigleer; en
- belynde reëls vir studente (opdragte, toetse en eFundi).
|
- Skep ruimte vir die daarstel van ondersteuningsnetwerke vir interdissiplinêre- en multi-dissiplinêre navorsingsprojekte ;
- ondersteun en skep bewustheid van befondsingsgeleenthede vir:
- akademiese navorsing
- eksterne befondsing
- gemeenskapsprojekte;
- dat ons gemeenskapsprojekte ons onderrigleer en navorsing begrond;
- verdiep die rol van die gemeenskap instansies om VKOO-wetgewing te ondersteun;
- skep duidelike riglyne vir onderhoubare gemeenskapsprojekte; en
- implementeer diensleer en studente betrokkenheid in gemeenskappe.
|
- sirkuleer inligting rakende VKOO-seminare en konferensies;
- identifiseer navorsingonderwerpe wat gekoppel word aan onderrigleer en gemeenskapverbintenisse;
- ondersteun die vakgroep se navorsingsbelange en skep ontwikkelingsgeleenthede soos werkwinkels en seminare;
- dra by tot navorsing oor robotika in VKOO;
- samewerking en ondersteuning van eksterne projekte in VKOO;
- skep geleenthede om vaardighede/kundigheid en netwerke te deel; en
- mede-outeurskap in die vakgroep om uitsette te versterk.
|