![](/sites/education.nwu.ac.za/files/files/staff/Prof%20CP%20van%20der%20Vyver.jpg)
PhD (Onderwysbestuur en leierskap), M.Ed. (Onderwysbestuur en vergelykende studies), B.Ed. (Onderwysbestuur), HOD, B.Sc.
VAN DER VYVER, C.P., VAN NIEKERK, M.P. & KHUMALO, J.B. 2021. Onderwyser leierskap in die Suid-Afrikaanse konteks: Areas, eienskappe en kulturele reaksie. Navorsing in Opvoedkundige Administrasie en Leierskap (NOAL). 6(1):127-162. https://doi.org/10.30828/real/2021.1.5
VAN DER VYVER, C.P., KOK, T. & CONLEY, L. 2020. Die verhouding tussen onderwysers se professionele welstand en skoolhoofde se leierskapstyle. Perspektiewe in die onderwys. 38(2): 86-102. http://dx.doi.org/10.18820/2519593X/pie.v38.i2.06
KHUMALO, JAN B., & VAN DER VYVER, C.P. 2020. Kritieke vaardighede vir adjunkhoofde in Suid-Afrikaanse sekondêre skole. Suid-Afrikaanse Joernaal vir Opvoedkunde. 40(3):1-10. http://dx.doi.org/10.15700/saje.v40n3a1836
VAN DER VYVER, C.P. & MALAN, A.C., 2020, Die bestuur van skole met die gebruik van inligting- en kommunikasietegnologie: Behoeftes van skoolhoofde op die platteland, in M.C. Van Jaarsveld, P.J. Mentz & C.C. Wolhuter (red.), Leierskapbenaderings om uitdagings in 'n veranderende onderwyslandskap te onderhandel Bl. 257–284, AOSIS, Kaapstad. ISBN: 978-1-928523-49-9 (PRINT)